Friday, 25 May 2012



JADUAL KELAS BIMBINGAN DAN BENGKEL SPM SEMASA CUTI MEI 2012
[27.05.2012 – 31.05.2012]



TARIKH
KELAS
NAMA GURU TERLIBAT
SLOT 1
(8.00 – 10.00 PG)
SLOT 2
(10.30 – 12.30 TGH)
27.05.12
AHAD
BENGKEL
P. ISLAM
BIOLOGI
5S1
USTAZAH NORANINI/ USTAZ KHAIROL AZHAR/ USTAZAH INTAN SHAFINA/USTAZAH  CIK BALKIS
PN KHAW POH HWA
5S2
5S3
BENGKEL
B. INGGERIS 1 /2
P. ISLAM
5T1
EN. PASKARAN / PN YUSMEMI / PN INTAN
USTAZAH NORANINI/ USTAZ KHAIROL AZHAR/ USTAZAH INTAN SHAFINA/USTAZAH  CIK BALKIS
5T2
5T3
5T4
BENGKEL
B. MELAYU 1
B. INGGERIS 2
5K1
PN RASHIDAH
EN. PASKARAN / PN YUSMEMI / PN INTAN
5K2
5K3
PENYELIA KEHADIRAN:
PN YUSMEMI
USTAZAH INTAN SHAFINA
28.05.12
ISNIN
BENGKEL
MATEMATIK
SEJARAH
5S1
PN WAN FATIMAH / PN ROSNA / EN HELMI / PN IZNIRAHAYU
PN ADZRIAH / EN ZAMRI
5S2
5S3
BENGKEL
B. MELAYU 1
5T1
EN MOHAMAD ABDUL RAHMAN / EN KAMARUZZAMAN
5T2
5T3
5T4
BENGKEL
B. MELAYU 2
5K1
EN. HAFIZ / PN MARYANI
5K2
5K3
PENYELIA KEHADIRAN:
PN ROSNA
PN MARYANI
29.05.12
SELASA
BENGKEL
ICT
ICT
5S1
PN NORFADHLINA
PN NORFADHLINA
5S2
5S3
BENGKEL
B. MELAYU 2
SEJARAH 2
5T1
PN SYARIFAH ZAHARAH
PN ABISAH / PN MARYANI
5T2
5T3
5T4
BENGKEL
P. SENI VISUAL
P. SENI VISUAL
5K1
PN RUSLINDA
PN RUSLINDA
BENGKEL
SEJARAH
SEJARAH 2
5K2
PN MARYANI
PN MARYANI
5K3
PENYELIA KEHADIRAN:
PN FADHLINA
PN RUSLINDA
30.05.12
RABU
BENGKEL
FIZIK
FIZIK
5S1
PENCERAMAH / PN FAREHAN
PENCERAMAH / PN FAREHAN
5S2
5S3
BENGKEL
MATEMATIK TAMBAHAN
MATEMATIK TAMBAHAN
5T1
PENCERAMAH / PN FARIDAH / PN ZATY /EN HASRY
PENCERAMAH / PN FARIDAH / PN ZATY /EN HASRY
5T2
BENGKEL
PERDAGANGAN

5T3
EN RASHIDEE
5T4
5K1
5K2

5K3
PENYELIA KEHADIRAN:
PN FARIDAH
EN HASRY
31.05.12
KHAMIS
BENGKEL
B. INGGERIS
B. INGGERIS
5S1
EN PASKARAN
EN PASKARAN
BENGKEL
MATEMATIK TAMBAHAN
MATEMATIK TAMBAHAN
5S2
PENCERAMAH / PN FARIDAH / PN ZATY /EN HASRY
PENCERAMAH / PN FARIDAH / PN ZATY /EN HASRY
5S3
BENGKEL
EKONOMI ASAS
PRINSIP AKAUN
5T1
PN ADTIFAH
PN SAADIAH
5T2
PN ADTIFAH
BENGKEL
GEOGRAFI

5T3
PN ROSMANIZA
5T4
BENGKEL
SAINS 2
5K1
PN NOORZANARIAH
5K2
5K3
PENYELIA KEHADIRAN:
PN ADTIFAH
EN PASKARAN

No comments:

Post a Comment